Arrangement

6 trin til god dialog på arbejdspladsen

Onsdag d. 03. april 2013

Kl. 17:00 - 21:00

Fra 0 kr.

 

Beskrivelse

Vi går rundt og regner med, at alle andre mennesker er nærmest ligesom os selv. Og bliver meget forundrede eller sure og kede af det, når de reagerer på en helt anden måde, end vi ville have gjort. Bliv rollemodel for den gode dialog på din arbejdsplads.

Den gode kommunikation på arbejdspladsen handler om at lære at stå ved sig selv, at håndtere sine følelser konstruktivt og melde klart ud – uden at træde andre over tæerne! Resultatet er større selvtillid, nærvær og klare budskaber.

Indhold
Workshoppen vil bestå af korte indlæg og refleksioner og øvelser i forhold til nedenstående temaer:

• Vid hvor du har dig
• Attitude er halvdelen af budskabet
• Se den anden som menneske
• Rettigheder i samtalen
• Bliv på egen banehalvdel og brug jeg-sprog
• Nysgerrighed folder samtaler ud

Underviser
Birgitte Sally, cand. mag. i kommunikation, psykoterapeut og systemisk proceskonsulent og ejer af kursusvirksomheden Sally Kommunikation. Birgitte er desuden forfatter til en række bøger om kommunikation: ”Smalltalk”, 2007, ”Tag kontakt”, 2011 og senest ”Personlig kommunikation - 6 trin til god dialog på arbejdspladsen”, 2012. www.sallykommunikation.dk og www.kommunikationstraening.dk

Bindende tilmelding fra den 20. marts 2013.

 

Praktisk Info

Hvor


Hvornår

Onsdag d. 03. april 2013

Kl. 17:00 - 21:00


Pris

Arrangør

0 kr.

Underviser

0 kr.

Arbejdsledig, medlem

110 kr.

Medlem

220 kr.

Seniormedlem

220 kr.

Studiemedlem

220 kr.

Tilmeldingsfrist

30. marts 2013 - kl. 00:00


Antal pladser

40


Ledige pladser

18


Arrangementsnr.

996412


Arrangør

KompetenceForum, IDA København