Arrangement

Hvad kendetegner Kickass virksomheders måde at arbejde med forretningsmodeller – og hvordan gør jeg min virksomhed skalérbar?

Få viden om jeres udgangspunkt i forhold til at være et Kickass Company Få et grundlag for dialog i virksomheden om jeres udviklingspotentiale og – muligheder Få identificeret og vedtaget de vigtigste fokus- og indsatsområder i forhold til at blive et KC

Oplyses senere/to be announced

Torsdag d. 19. november 2020

Kl. 08:00 - 11:15

Gratis

Tilmeldingsfrist 11. november 2020 - kl. 23:59

Et Kickass Company har en gennemsnitlig vækst i bruttofortjeneste på 100% over 5 år og scorer samtidig højt på en række interne performance mål. Fundamentet for denne succes er måden de griber dagligdagen an på:

1.     De vil det. De har en stærk attraktiv vision som grundlag for virksomhedens vækst.

2.     De er der for kunden. De har en stærk viden om kunderne og skaber værdi for dem.

3.     De er verdensmestre. De har et specialiseringsfelt, som de fokuserer på, og som reducerer konkurrence på pris.

4.     De gør det sammen. De har et stærkt fællesskab, en ”vi-kultur”, som sikrer engagement.

5.     De kan skifte gear. De har en fleksibel og skalerbar forretningsmodel.

6.     De bruger mål, der motiverer. De bruger måltal til videndeling og sikring af fremdrift.

Et Kickass Company har en unik, konkurrencedygtig forretningsmodel, som udvikles og eksekveres med udgangspunkt i et stærkt lederskab.

I dette værktøjskursus vil du: 

  • Få viden om jeres udgangspunkt i forhold til at være et Kickass Company
  • Få et grundlag for dialog i virksomheden om jeres udviklingspotentiale og – muligheder
  • Få identificeret og vedtaget de vigtigste fokus- og indsatsområder i forhold til at blive et Kickass Company

Afslutningsvist arbejder vi specifikt med skalerbarhedsmønstre med henblik på at skabe inspiration til det videre arbejde hjemme i virksomhederne. 

Dagens indlægsholdere:

  • Christian Nielsen, Partner I strategikonceptet Kickass Companies og Head of Department of Business and Management ved Aalborg Universitet.
    Christian Nielsen har en bred erfaring fra industrien samt en baggrund indenfor ledelse og økonomi. Udover at være Head of Department of Business and Management ved Aalborg Universitet, arbejder Christian også som konsulent og bestyrelsesmedlem samt ejer en portfolio af nye virksomheder.

Han er overbevist om, at der ikke findes en organisation, der ikke kan optimeres med mindst 10% via simpel ledelse, scenario-teknikker, effektiv brug af IT og smart freeware (software, der kan benyttes lovligt uden betaling)!

Vigtig info:

Deltagelse er gratis for medlemmer af VIBORGegnens Erhvervsråd og IDA, men bemærk at der opkræves et NO SHOW gebyr på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud. 

Videregivelse af personoplysninger til VIBORGegnens Erhvervsråd.

Deltagerlisten til dette arrangement bliver videregivet til VIBORGegnens Erhvervsråd, da det er nødvendigt for afvikling af arrangementet. Deltagerlisten indeholder dit navn, titel og firma, hvis det er oplyst ved tilmeldingen. Oplysningerne anvendes alene ved dette arrangement. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil oplysningerne ikke blive videregivet.

Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil.

Hvor

Oplyses senere/to be announced


Hvornår

Torsdag d. 19. november 2020

Kl. 08:00 - 11:15


Pris

Ledig

0 kr.

Medlem

0 kr.

Seniormedlem

0 kr.

Studiemedlem

0 kr.

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 11. november 2020

Kl. 23:59


Antal pladser

20


Ledige pladser

19

Arrangementsnr.

337196


Arrangør

Erhvervsudvalg, IDA Vestjylland