Arrangement

Værktøjskursus: Digitalisering af økonomifunktionen?

Kan vi frigøre ressourcer inden for økonomi og administration, og minimere risici i vores virksomhed ved at digitalisere mere? Få et overblik over mulighederne indenfor området og konkrete bud på, hvordan du kan tage næste skridt.

Oplyses senere/to be announced

Onsdag d. 16. september 2020

Kl. 08:00 - 11:15

Gratis

Tilmeldingsfrist 10. september 2020 - kl. 09:00

 

BeskrivelseLink kopieret

Digitalisering handler om at frigøre ledelsens og medarbejdernes tid, så de kan fokusere på kunder og forretningsudvikling, samtidig med risici minimeres.

Udviklingen indenfor systemer, der effektiviserer og frigør ressourcer i virksomhedens økonomifunktion og administration, er gået meget stærkt indenfor de sidste fem år. Og systemer og værktøjer, som tidligere kun var tilgængelige som dyre løsninger til store virksomheder, kan nu let implementeres hos de fleste virksomheder, uanset størrelse og branche.

Deltag i dette værktøjskursus om digitalisering i økonomi- og administrationsfunktionen, og få et overblik over mulighederne, indenfor området, samt konkrete bud på, hvordan du kan tage næste skridt.

Program:

08.00                  Kaffe & registrering

08.15                  Velkommen

08.20                  Rundt-om-bordet-networking

08.50                  Indlæg ved EINFACH - del I

09.45                  Pause

10.00                  Indlæg ved EINFACH - del II

11.15                  Tak for i dag


Om kurset

Kurset er baseret på praktiske erfaringer med virksomheder.

Hvad kan du forvente at få svar på eller værktøjer til at arbejde videre med?

Hvordan kan digitalisering frigive tid hos ledelse og medarbejdere i økonomi- og administrationsfunktionen?

Hvordan kan digital bogføring understøtte min forretning og kunderelationer og nedbringe risikoen i min virksomhed?

Hvordan kan digitalisering i økonomi- og administrationsfunktionen understøtte vækst?

Hvilke metoder kan vi anvende til at vurdere, hvilke områder vi skal sætte ind på, og i hvilken rækkefølge?

Får vi overhovedet udnyttet de funktioner vi har i vores nuværende systemer?

Hvordan spiller nye økonomisystemer sammen med de forretningssystemer, som anvendes i hverdagen?

Indenfor hvilke områder har andre automatiseret/digitaliseret (løn, rejseafregninger, bilag, betalinger, time-/sagsstyring, kasseapparater, webshops og genfakturering af abonnementsordninger)?

Hvilke fordele ligger der i at være papirløs?

Hvilke ressourcer kræver det af min virksomhed og medarbejderne at digitalisere?

Hvordan kommer min virksomhed i gang med digital bogføring?


Dagens indlægsholdere:

Adm. direktør Grith Høgmark, EINFACH


Vigtig info

Gratis for medlemmer af VIBORGegnens Erhvervsråd og IDA, men bemærk at der opkræves et NO SHOW gebyr på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Dette arrangeres sammen med VIBORGegnens Erhvervsråd.

Videregivelse af personoplysninger til VIBORGegnens Erhvervsråd.

Deltagerlisten til dette arrangement bliver videregivet til VIBORGegnens Erhvervsråd, da det er nødvendigt for afvikling af arrangementet. Deltagerlisten indeholder dit navn, titel og firma, hvis det er oplyst ved tilmeldingen. Oplysningerne anvendes alene ved dette arrangement. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil oplysningerne ikke blive videregivet.

Der kan blive lagt fotos fra arrangementet på vores Facebook- og Linkedin- sider.

 

Praktisk InfoLink kopieret

Hvor

Oplyses senere/to be announced

Sted oplyses senere


Hvornår

Onsdag d. 16. september 2020

Kl. 08:00 - 11:15


Pris

Medlem af arrangør

0 kr.

Ledig

0 kr.

Medlem

0 kr.

Seniormedlem

0 kr.

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 10. september 2020

Kl. 09:00


Antal pladser

20


Ledige pladser

19

Arrangementsnr.

335674


Arrangør

Erhvervsudvalg, IDA Vestjylland