Systemet er udviklet, så du på alle tider af døgnet kan se hvilke lokaler der er ledige i vores Mødecenter i København og sende en forespørgsel til Mødecenteret i et og samme flow.
Vær opmærksom på, at du først har lokalet, når det er bekræftet fra IDA Mødecenter. Der kan være flere som har forespurgt på det samme lokale.
Hvis din enhed udarbejder halvårsprogrammer, skal du fortsat bestille lokaler gennem din netværkskoordinator.
Hvis arrangementet skal holdes på et af de regionale kontorer i Odense, Aalborg eller Aarhus, skal lokale og forplejning bestilles gennem jeres netværkskoordinator. Vær opmærksom på, at der også skal budgetteres med udgifter til en aftenvagt. I forhold til vingaver er det arrangøren selv, som skal sørge for at bestille og medbringe dette.
Hvis mødet foregår uden for et af IDA-husene, sørger du selv for at få bestilt lokale og forplejning.
Som aktiv har du travlt med at gøre en forskel for dine medlemmer. Vi har samlet en side med informationer, der kan hjælpe dig i dit arbejde som aktiv.
Gå til aktivsiden