Søgning efter mening

Der er et øget fokus på at arbejde med ting, der giver mening – ikke bare personligt, men også i en større sammenhæng.

Mand holder et computerboard og personerne griner

Det gælder ikke kun om at tjene penge – arbejdstagere vil vide, hvorfor de arbejder med det, de gør.

De hurtigst voksende virksomheder har til fælles, at de vil ændre verden radikalt. At fokusere på bundlinjen er ikke inspirerende nok for at kunne skabe en historie, som sælger både over for kunder og medarbejdere.

Det betyder for IDA

Fremtidens medarbejdere vælger deres job og loyalitet efter, hvad der giver mening i en større sammenhæng. Den stigende søgen efter mening giver frivilligheden endnu bedre vilkår, og IDA skal favne det, de nye frivillige efterspørger.

Øvrige trends

IDAs vej til 2025 bygger på en række af tidens trends, der får betydning for medlemmerne. 

Se alle trends her: 

Læs mere

IDA som kompetencepartner

For at sikre at medlemmerne har de kompetencer, som den teknologiske udvikling stiller krav om, skal IDA fungere som kompetencepartner.

Læs mere