IDA har gennem de senere år formået at skabe en høj medlemsvækst og høj medlemstilfredshed. Det er sket med en fokuseret indsats. Derfor står IDA i dag meget stærkt og er ikke for alvor udfordret af andre aktører. IDA er også godt forberedt til at håndtere uventede begivenheder.
IDAs stærkeste konkurrent er ikke andre foreninger, uddannelses-institutioner, digitale platforme eller lignende. Den største konkurrent er ikke at være medlem af noget, eller manglende relevans.
Derfor er øget relevans fokus for den strategiske indsats de kommende tre år.
Derudover skal vi fortsat synliggøre og forstærke vores nuværende kerneaktiviter samtidigt med, vi lancerer fire strategiske satsninger, der løfte IDA til et nyt niveau.
Her kan du hente strategifolderen:
IDA stræber derfor fortsat mod at skabe en høj medlemsvækst og høj medlemstilfredshed. Det er sket med en fokuseret indsats. Derfor står IDA i dag meget stærkt og er ikke for alvor udfordret af andre aktører. IDA er også forberedt til at håndtere uventede begivenheder.
IDAs Strategi for 2021-2023,For at sikre, at IDA bevarer sin relevans, høje tilfredshed og lave frafald blandt alle de forskellige segmenter, der udgør IDAs medlemmer, er det essentielt, at det enkelte medlem altid oplever høj relevans i sin interaktion med IDA.
IDAs stærkeste konkurrent er ikke andre foreninger, uddannelsesinstitutioner, digitale platforme el.lign.
Den største konkurrent er ikke at være medlem af noget eller manglende relevans. Derfor er øget relevans overskriften for Strategi 2021-2023.
Men for at vi skal nå de høje ambitioner, skal vi på fire punkter bevæge til et nyt niveau. Det gør vi med fire nye satsninger, der bygger videre på de to bærende søjler fra strategi 2018-2020.
For at sikre at medlemmerne har de kompetencer, som den teknologiske udvikling stiller krav om, skal IDA fungere som kompetencepartner.
Læs mere