Online Event

IDA Upgrade: Facilitering – lær håndværket med konkrete metoder og værktøjer

For at blive god til facilitering kræver det efterfølgende, at du går hjem og træner. Alt skal begynde et sted, og webinaret giver dig et godt sted at starte. Vi vil gennemgå en del af de professionelle værktøjer, du bør kende

Webinar

Monday 20 March 2023

15:00 - 16:00

DKK 0.00

Danish

More practical information at the bottom of the page.

I alle processer, som kræver involvering af medarbejdere (og ikke blot er vidensdump fra én person) vil gennemtænkt facilitering give langt bedre resultater og mere tilfredse medarbejdere, end hvis afholdt med en ”lad-os-se-om- det-ikke-løser-sig-undervejs” indgangsvinkel.

Vi vil gennemgå bevæggrunde og overvejelser bla. omkring denne serie leveregler:

Arbejd med de 6 P´er: Purpose, Product, Participants, Probable issues, Positions, Place&resources, Process

Husk at balancere focus på: forretningen, forandring af adfærd, interaktioner på dagen og processen på lang sigt

Husk på forhånd at vælge rolle: Rådgiver, Træner, Facilitator, Iscenesætter

Lav styring på indhold, høj styring af form!

”Dit hovedfokus er ikke at være interessant,- men at være interesseret”

Husk motivation, involvering, energi og en godt fyldt værktøjskasse!

Underviser:

Erik W. Hallgren, som har 20 års erfaring som underviser og facilitator inden for innovation. Erik er partner i Oquam Aps, som har specialiseret sig i udviklingen af en læringsplatform til at understøtte innovationsfaglighed, kreativitets- og faciliteringsmetodikker i virksomheder.

Erik har en PhD i medarbejderdreven innovation, en eMBA fra DTU og en Coach-uddannelse. Erik har desuden en fortid som elektronik-ingeniør og hardware-udviklingsleder.

Som underviser har Erik en bred vifte af erfaringer fra gennemførte trænings- og uddannelsesforløb i ind-og udlandet, hvor han har faciliteret alt fra workshops til længerevarende udviklingsforløb i virksomheder. Han er kendt for at være en levende og engageret underviser, som forstår at inddrage og aktivere sine kursister med sigte på at skabe rum til refleksioner og sikre kursisterne et højt læringsudbytte.

Gå på opdagelse i de mange webinarer, der er fordelt ud over hele uge 12.

___


Tilmeldingsprocedure: Når du har tilmeldt dig, får du en bekræftelsesmail herpå. Nederst i denne mail finder du et link til webinaret.

Du logger på via dette link og kommer videre til sitet, hvor webinaret vises.

Har du problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte os på webinarsupport@ida.dk
Tjek også vores FAQ site hvor du kan få svar på de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med webinarer: FAQ om IDA webinarer

Info om personlige oplysninger: Hvis du gerne vil deltage anonymt, anbefaler vi, at du tilmelder dig en browser i stedet for at bruge Zoom-softwareklienten eller appen, og når Zoom beder dig om at angive dit navn, kan du indtaste "Anon" eller et andet pseudonym. Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og behandlingen udføres i henhold til EU Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse. Beskyttelse af personlige oplysninger. For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Det er ikke tilladt at dele hverken zoomlinket eller link til video med andre, eller at optage lyd og billeder af webinaret.

Tilmelding: Er du ikke medlem af IDA? For at kunne tilmelde dig, skal du oprette en brugerprofil. Bemærk, ved oprettelse af en brugerprofil får du adgang til IDA's online tjenester - du bliver ikke medlem af IDA.

Vigtig oplysning vedr. persondata på deltagerlister
Dit navn, titel og firma vil optræde på deltagerlisten når du har tilmeldt dig arrangementet. Deltagerlisten er tilgængelig for arrangøren og de øvrige deltagere på selve arrangementet i form af en fysisk deltagerliste. Ved nogle arrangementer udleveres endvidere navneskilt, hvor dit navn, titel og firma fremgår. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil dine oplysninger ikke fremgå af deltagerlisten.

Når du er tilmeldt som deltager på dette webinar, vil du også automatisk modtage info om næste webinar indenfor samme fagområde.

Prices

Unemployed IDA member

0 kr.

Member

0 kr.

Senior member

0 kr.

Student member

0 kr.

Participant, not a member of IDA

0 kr.

Student, not a member of IDA

0 kr.

Member of organiser

0 kr.

Company member

0 kr.

Practical Information

Where

Webinar
Deltag via pc, tablet, smartphone

When

Monday 20 March 2023
15:00 - 16:00

Registration deadline

Monday 20 March 2023 14:00

Latest cancellation

Friday 17 March 2023 23:59

Event language

Danish

Participants

165

Organizer

IDA Supply Chain

Meetup no.

346848
Login to see attached files