Event
Service excellence - nu også som ISO standard
Nu er Service Excellence sat på ISO-formel. Få en introduktion til indholdet og lav en mini-evaluering af din egen organisations Service Excellence niveau.
IDA Conference, København V
Wednesday 31 May 2023
16:00 - 19:00
DKK 0.00 - DKK 200.00
Danish
Det at have glade og tilfredse kunder kan godt være udfordrende i dagligdagen, men grundlæggende er det en forudsætning for at eksistere i dag. Service excellence handler om at gå skridtet videre og skabe kunderejser, kontaktpunkter og processer, hvor kunderne er henrykte for servicen og derfor er loyale og ambassadører for organisationen.
For at komme i retning af service excellence skal man derfor arbejde ud fra en Service Excellence model, som består af fire dimensioner:
* Service Excellence leadership and strategy
* Service Excellence culture and employee engagement
* Creating outstanding customer experiences
* Operational service excellence
Bagved ligger best practices udviklet af nogle af de førende forskere inden for Service Management.
På dette arrangement introducerer Thomas Bøhm Christiansen, konsulent i Carve Consulting, indholdet i dimensionerne og deltagerne får mulighed for at lave en mini-evaluering af egen organisations niveau af Service Excellence og drøfte erfaringer med deltagere fra andre organisationer.
Thomas har arbejdet med Service Operations Management i mange år, og har bl.a. afholdt kursus i samarbejde med en af forskerne bag fundamentet for Service Excellence modellen.
Der vil være en pause med forplejning og drikkevarer i løbet af aftenen.
Prices
Participant, not a member of IDA | 200 kr. |
Student, not a member of IDA | 200 kr. |
Company member | 0 kr. |
Member of organiser | 0 kr. |
Unemployed IDA member | 0 kr. |
Member | 0 kr. |
Senior member | 0 kr. |
Student member | 0 kr. |
Practical Information
Where
Kalvebod Brygge 31-33
1780 København V
When
16:00 - 19:00