Online Event

Opgavestyring i Outlook og deling af opgaver med kolleger - online via Teams

Personlig opgavestyring, deling af opgaver i Outlook, fælles indbakke opgaver og meget mere. Bliv inspireret til hvilke muligheder der er, så du kan vælge det bedste setup for dig og dit team.

Webinar

Wednesday 10 May 2023

17:00 - 21:00

DKK 175.00 - DKK 300.00

Danish

More practical information at the bottom of the page.

Der er mange måder, du kan arbejde med opgaver på i Outlook:

  • Opgavelisten kan være din personlige livline til at holde fokus på din opgaveprioritering
  • Du kan samarbejde med enkelte kollegaer i din opgaveliste på forskellige måder
  • Hvis I har en fælles indbakke, I plukker opgaver fra, kan I omforme den til en fælles opgaveliste
  • Hvis I har Office365, kan I arbejde i en delt opgaveliste på en meget elegant måde i Outlook

Mange har prøvet kræfter med opgavelisten og dropper den igen efter noget tid, fordi de løber sur i den. Mange har prøvet at dele opgaver i opgavelisten og får det ikke til at fungere optimalt.

Det kan også være at I arbejder i Teams, Planner, OneNote eller Asana, der alle interagerer med Outlook på forskellige måder. Hvilken struktur understøtter jeres opgaveløsning og samarbejdsprocesser bedst?

Indholdet
Kom og bliv inspireret til hvilke muligheder der er, så du kan vælge det bedste setup for dig og dit team. I al beskedenhed er vi eksperter i netop dette!

PERSONLIG OPGAVESTYRING

  • Forstå mulighederne i din Outlook opgaveliste
  • Effektiv opgavestyring og prioritering
  • Struktur og opgaveoverblik
  • Muligheder for visuelle tilpasninger

DELE OPGAVER I OUTLOOK

  • Tildele og dele opgaver
  • Dele opgavemappe/ opgaveliste
  • Fælles opgaveliste, som ligger i Outlook og alle har lige adgang til (via Office 365)

FÆLLES-INDBAKKE-OPGAVER

  • Omform fælles-indbakken til en opgaveliste
  • Se opgaveansvarlig og skriv kommentarer
  • Få en on/off-knap til at skifte mellem kun at se nye + egne opgaver og alles opgaver

ANDRE MULIGHEDER

  • OneNote, To Do, Planner og Teams som opgavestyringsværktøjer
  • Deres samspil med Outlook
  • Hvor er de fedeste muligheder til hvad?
Vi glæder os til at inspirere dig!

Underviser:
Anette Julia Samaras, BestPerformance. Anette har siden 2012 ejet BestPerformance, hvor hun underviser i Outlook og effektivisering af arbejdsprocesser. Fokus er på at udnytte programmernes muligheder optimalt og minimere den tid vi bruger på rutineopgaver og samtidig hjælpe mere komplekse arbejdsprocesser som overblik, sammenhæng og afstresning på vej. Målet er at inspirere til analysen af, hvad man reelt har brug for og vise bredden af mulighederne for at arbejde smarter. Hun er uddannet cand.pæd og har altid arbejdet med undervisning.


Arrangementet afholdes via Teams af BestPerformance. I din tilmeldings bekræftelse får du et link til arrangementet i Teams.

Kurset er et onlinekursus og det optages IKKE.

Prices

Unemployed IDA member

175 kr.

Member

175 kr.

Senior member

175 kr.

Student member

175 kr.

Participant, not a member of IDA

300 kr.

Practical Information

Where

Webinar

When

Wednesday 10 May 2023
17:00 - 21:00

Registration deadline

Monday 8 May 2023 23:59

Latest cancellation

Monday 8 May 2023 23:59

Event language

Danish

Participants

9

Organizer

KompetenceForum, IDA København

Meetup no.

347562
Login to see attached files