Arrangement

Digital B2B Leadgenerering og marketing automation – hvad virker i den videnstunge virksomhed

De mest progressive B2B virksomheder tager leadgenerering og marketing automation til sig som centrale virkemidler der gør dem mere effektive og konkurrencedygtige gennem digital dataindsigt, kampagnestyring, eksekvering og optimering.

Fællesdomicilet, Odense C.

Onsdag d. 02. september 2020

Kl. 16:30 - 18:30

Fra 0 kr.

9 pladser tilbage

 

BeskrivelseLink kopieret

Øg din evne til at håndtere dine leads effektivt fra første touch til kunden vindes

Til denne seance ser vi på faserne af kunderejsen og viser hvordan to marketing automation platforme konkret hjælper dig med bl.a. flows, lead scoring, datahåndtering, email kampagner, sociale medier publicering og ikke mindst rapportering af resultater og indsigt. Vi berører også hvordan marketing og salg opnår mere gennem fælles mål, procesesser og samarbejde.

Cases fra ingeniør- og farmavirksomheder

Hør hvordan to ret forskellige B2B virksomheder begge har taget digitale virkemidler til sig og har søsatdigitale kampagner, fået tilført nye emner, pipeline og kunder og konkret bidraget til virksomhedens top- og bundlinje. Vi gennemgår eksempler på de gode processer, struktur og eksekvering som kan tages i brug i det daglige virke.

Hvem henvender seminaret sig til?

Arrangementet henvender sig til salg- og marketingchefer, digitalt ansvarlige samt projektledere som forstår vigtigheden af digital leadgenerering og har hørt om marketing automation, men gerne vil forstå disciplinen og tage et smugkig på platforme ved selvsyn.

Dette får du med fra seminaret:

  • En klar forståelse for de centrale discipliner indenfor B2B leadgenerering.
  • Et hands-on indtryk af marketing automation platformens potentiale.
  • Hvordan integreres alle de digitale kanaler såsom sociale medier, annoncering og bliver udnyttet i marketing automation platformen.
  • Mulighed for fagligt og socialt at sparre og netværke med ligesindede indenfor marketing og salg

Deltagere vil også få muligheden for at få udarbejdet en gratis B2B potentialeanalyse af deres leadgenerering og få afdækket uudnyttede muligheder i netop deres virksomhed.

 

Praktisk InfoLink kopieret

Hvor

Fællesdomicilet

Englandsgade 25

5000 Odense C.


Hvornår

Onsdag d. 02. september 2020

Kl. 16:30 - 18:30


Pris

Firmamedlem

0 kr.

Medlem af arrangør

0 kr.

Ledig

0 kr.

Medlem

0 kr.

Seniormedlem

0 kr.

Studiemedlem

0 kr.

Deltager, ikke medlem af IDA

300 kr.

Studerende, ikke medlem af IDA

300 kr.

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 28. august 2020

Kl. 12:00


Antal pladser

12


Ledige pladser

9

Arrangementsnr.

337210


Arrangør

IDA Proces


Medarrangører

IDA Fyn