Webinar

Erfaringer med distance-ledelse i en Corona tid

På dette webinar vil ledere fra Arla Foods Ingredients, AMT Acoustic (Kina) og Skanderborg kommune dele deres erfaringer med ledelse under Corona med fokus på ledelse på afstand.

Webinar foran din egen pc, tablet, smartphone

Onsdag d. 03. februar 2021

Kl. 15:00 - 16:30

Gratis

Tilmeldingsfrist 02. februar 2021 - kl. 23:59

Tvunget at nødvendighed har vi arbejder rigtigt meget på distance. Dette har givet udfordringer men også skabt muligheder i forhold til ledelse og samarbejde.

Agenda:

  • Intro ved Dan Ulrich- Lederforum Midtjylland 

  • Generelle erfaringer med distance ledelse under Corona krisen i Dansk Industri

  • Erfaringer og lessons learned" fra Arla Foods ved Luis Cubel, VP Commercial  Arla Foods Ingrediens
    Erfaringer med distance ledelse i en global kontekst”, Luis Cubel, VP Commercial,  har en lang erfaring med at agerer på det globale marked. Han har ageret i lederroller i mere end 10 år hos Arla Foods Ingredients, herunder 3 år som General Manager i Tyskland. Luis er medlem af AFI´s lederteam, og har siden 2015 haft det overordnede ansvar for afsætningen af Arla Foods Ingredients’ produkter globalt til fødevareindustrien. Luis har ansvar for en kommerciel organisation på omkring 200 personer, lokaliseret på 4 kontinenter i 10 lande.

  • Erfaringer med "Lang-Distance" ledelse fra Danmark til Kina ved Dan Ulrich
    Dan Ulrich startede som CEO for AMT Changzhou 1 Januar og umiddelbart efter ramte Corona krisen Kina og efterfølgende resten af verdenen. Tvunget af omstændighederne blev de oprindelige planer om løbende rejser mellem Kina og Danmark ændret og ledelse er foregået 100% remote. Dan vil dele sine erfaringer med forløbet kombineret med tidligere erfaringer med distance ledelse i forhold til USA.

  • Distance ledelse i Skanderborg Kommune under Covid-19 ved Jonas Kroustrup, Chef for teknik og Miljø, Skanderborg Kommune.
    En kommune har ansvar for både daglig drift og livskritiske funktioner fungerer selv under en pandemi. Jonas vil dele sine erfaringer med ledelse i en kritisk tid og hvordan han har sikret sig at hans organisation er kommet godt igennem perioden såvel som hvilken læring de har opbygget til fremtidige forbedringer.

  • Diskussion og spørgsmål 

  • Anbefalinger og opsamling.

Tilmeldingsprocedure:

Når du har tilmeldt dig, får du en bekræftelsesmail herpå. Nederst i denne mail finder du et link til webinaret.
Du logger på via dette link og kommer videre til sitet, hvor webinaret vises.

Har du problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte os på webinarsupport@ida.dk
Tjek også vores FAQ site hvor du kan få svar på de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med webinarer: FAQ om IDA webinarer

Info om personlige oplysninger: Hvis du gerne vil deltage anonymt, anbefaler vi, at du tilmelder dig en browser i stedet for at bruge Zoom-softwareklienten eller appen, og når Zoom beder dig om at angive dit navn, kan du indtaste "Anon" eller et andet pseudonym. Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og behandlingen udføres i henhold til EU Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse. Beskyttelse af personlige oplysninger. For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Arrangør: IDA Lederforum Midt.

Tilmelding: Er du ikke medlem af IDA? For at kunne tilmelde dig, skal du oprette en brugerprofil. Bemærk, ved oprettelse af en brugerprofil får du adgang til IDA's online tjenester - du bliver ikke medlem af IDA.

Vigtig oplysning vedr. persondata på deltagerlister
Dit navn, titel og firma vil optræde på deltagerlisten til dette arrangement. Deltagerlisten er tilgængelig for arrangøren og de øvrige deltagere på selve arrangementet i form af en fysisk deltagerliste og online deltagerliste. Ved nogle arrangementer udleveres endvidere navneskilt, hvor dit navn, titel og firma fremgår. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil dine oplysninger ikke fremgå af deltagerlisten.

Når du er tilmeldt som deltager på dette webinar, vil du også automatisk modtage info om næste webinar indenfor samme fagområde.

Hvor

Webinar foran din egen pc, tablet, smartphone

Deltag via pc, tablet, smartphone


Hvornår

Onsdag d. 03. februar 2021

Kl. 15:00 - 16:30


Pris

Deltager, ikke medlem af IDA

0 kr.

Studerende, ikke medlem af IDA

0 kr.

Firmamedlem

0 kr.

Medlem af arrangør

0 kr.

Ledig

0 kr.

Medlem

0 kr.

Seniormedlem

0 kr.

Studiemedlem

0 kr.

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 02. februar 2021

Kl. 23:59


Antal pladser

500


Ledige pladser

380

Arrangementsnr.

338887