Har du problemer med at logge ind på Mit IDA eller har du spørgsmål vedrørende din levering af Ingeniøren, så kan du klikke på nedenstående links og skrive til os.
Ønsker at klage kan du sende din klage i en e-mail til klage@ida.dk
Du kan også sende en klage hvis du er utilfreds i forbindelse med et onlinekøb af en ydelse hos IDA - eksempelvis adgang til et arrangement eller en vare - efter reglerne for forbrugerbeskyttelse og klageadgang i Den Europæiske Union.
Du kan læse mere på EU's side til forbrugerne om Onlinetvistbilæggelse - og se hvilke rettigheder og muligheder, som du har, såfremt du ønsker at klage over en nethandel med IDA.
Udover at få et overblik over medlemmernes tilfredshed med vores arbejde er det formålet at forbedre servicen ved at lære af eventuelle fejl.
IDA har et klagebehandlingssystem, der sikrer:
IDA ønsker åbenhed om klagerne, og derfor offentliggør foreningen én gang om året et notat, der beskriver de indkomne og behandlede klager i anonymiseret form. Notaterne kan læses nedenfor:
Klagerne er i notatet samlet under overskrifter og beskrevet ud fra kategorierne: