Spørgsmål til arrangementer

Har du spørgsmål eller ændringer til et arrangement kan du skrive til os eller finde svar i vores FAQ med mest stillede spørgsmål.

Hvor kan jeg se hvilke arrangementer, webinarer og kurser IDA afholder?
Du kan se en oversigt over IDAs arrangementer, kurser samt webinarer her: Arrangementer, kurser og webinarer.
Du kan se optagelser af allerede afholdte webinarer på videoer fra IDA.
 
Hvordan tilmelder eller afmelder jeg mig kurser og arrangementer i IDA?
Du tilmelder dig et arrangement, kursus eller webinar via tilmeldingsknappen på arrangementssiden. Din tilmelding vil fremgå af dine arrangementstilmeldinger på din profil på Mit IDA.
 
Afmelding skal ske via din profil på Mit IDA.
Du kan se dine tilmeldinger i “Mine arrangementer” under fanen “Arrangementer” på Mit IDA. 
Kan du ikke finde svar?

Har du spørgsmål vedrørende et arrangement, som du ikke kan finde svar på her på siden?

Så kan du skrive os via denne kontaktformular.

Kan jeg tilmelde mig et arrangement, hvor tilmeldingsfristen er overskredet?
Er tilmeldingsfristen til et arrangement overskredet, kan vi ikke tilmelde deltagere.

Der er derfor ingen grund til at kontakte IDA i den forbindelse.

Find svaret på de mest stillede spørgsmål her

Jeg har afmeldt mig et arrangement, hvorfor bliver jeg alligevel opkrævet deltagelsesgebyret?

De fleste arrangementer har en tidsfrist for afmelding. Hvis denne ikke overholdes, bliver deltagergebyret stadig opkrævet.

Jeg har afmeldt mig et arrangement, hvornår får jeg mine penge retur?

Når du har afmeldt dig et arrangement hos IDA, tilbagebetaler IDA deltagergebyret til det kortnummer der er brugt til betaling indenfor 4 uger.

Jeg har modtaget en kreditnota – hvad er det?

En kreditnota er ikke en faktura, men blot et bevis på, at du får penge retur fra IDA.