Arrangement

B2B salg for ingeniører – Tilbud der vinder – og får kunder der bliver

Mange tilbud er for tekniske og tager ikke nok udgangspunkt i kundens behov. Lær at skrive tilbud, der bliver valgt – og få teknikker til mersalg, krydssalg og kundeloyalitet.

Tilmeldingsfrist: 17. november 2025 kl. 23.55

IDA Conference, København V

Tirsdag den 18. november 2025

kl. 17.00 - 21.00

299,00 kr. - 499,00 kr.

Dansk

Find flere praktiske informationer nederst på siden.

Dette er det fjerde af fire kurser i rækken om salg for ingeniører.

Fra salgsbudget til handling få overblik og ro i salgsarbejdet 

Book mder via telefon og linkedin uden at føle dig som en sælger 

Styrk dine kundemøder og flyt salget fremad 

Skriv tilbud der bliver valgt og skab salg der varer ved 

Et godt tilbud er mere end en opsummering af specifikationer og pris – det er en vigtig del af salgsprocessen. På dette kursus lærer du at skrive tilbud, der gør en forskel.

Vi arbejder med, hvordan du tydeliggør udbytte, skaber værdi for kunden og sikrer, at tilbuddet matcher det behov, I har drøftet – ikke bare det, du kan levere.

Du lærer også, hvornår det er relevant at sende et tilbud – og hvornår det er bedre at fortsætte dialogen, indtil kunden er klar.

Derudover introduceres du til teknikker for mersalg, krydssalg og gensalg, der styrker kunderelationen og skaber resultater over tid. Du får værktøjer, der føles som god rådgivning – ikke som “salg”. Kurset klæder dig på til at forvandle de sidste faser af kunderejsen til langvarige relationer og stabilt salg.

Agenda

  • 16:30 Dørene åbnes – kaffe, te og vand
  • 17:00 1. del – Værdiskabende tilbud: struktur og metode
  • 18:10 Pause med sandwich og drikke
  • 18:35 2. del – Brug af BALA og SKO, opfølgning og timing
  • 19:35 Pause med kaffe, te, vand og kage
  • 19:50 3. del – Mersalg, krydssalg og loyalitet: teknikker og planlægning
  • 21:00 Tak for i aften

Målgruppe

Ingeniører, tekniske specialister, projektledere og andre med salgsansvar, der vil skrive stærkere tilbud og opbygge langvarige kunderelationer.

Udbytte

Du lærer at:

  • Skrive tilbud, der bliver valgt – og skaber reel værdi
  • Strukturere tilbud, så de tydeligt viser udbytte frem for pris
  • Anvende metoder som BALA og SKO til at ramme kundens behov
  • Følge op uden at virke anmassende eller “sælgende”
  • Udvide relationen med mersalg og krydssalg på en rådgivende måde
  • Planlægge kontakt og opfølgning, der skaber loyalitet
  • Forvandle slutningen af salgsprocessen til langvarige relationer og stabilt salg

Endvidere får du adgang til Sales Booster online kursusplatform med videoer, skabeloner og andre nyttige værtøjer www.birdi.dk/online-kursus  

Om Leon Birdi

Leon Birdi er anerkendt som én af Danmarks absolut dygtigste undervisere inden for forretningsudvikling. Han er uddannet fra konsulentfirmaet Cultivator og har fået sine erfaringer hos bl.a. Avis Biludlejning og en række it-virksomheder. Leon har rådgivet nogle af Danmarks største virksomheden indenfor salg og er landskendt for sin, Blog, Podcast og TV.

Links

www.birdi.dk/  

Om arrangementet

Såfremt du har spørgsmål eller specielle behov i forbindelse med arrangementet eller forplejningen, kan du kontakte arrangør Søren Weiss Hartmann på soren@sorenhartmann.com 

Priser

Ledigt IDA-medlem

299 kr.

Deltager, ikke medlem af IDA

499 kr.

Medlem af arrangør

299 kr.

Medlem

299 kr.

Studiemedlem

299 kr.

FN’s verdensmål er en del af IDAs værdier

IDA ønsker at synliggøre koblingen til FN’s 17 verdensmål for bæredygtighed. Dette arrangement omhandler bl.a. disse verdensmål:

Læs mere om FNs verdensmål

Praktiske Informationer

Hvor

IDA Conference
Kalvebod Brygge 31-33
1780 København V

Hvornår

Tirsdag den 18. november 2025
kl. 17.00 - 21.00

Tilmeldingsfrist

Mandag den 17. november 2025 kl. 23.55

Afmeldingsfrist

Mandag den 17. november 2025 kl. 16.00

Arrangementssprog

Dansk

Antal tilmeldte

12

Arrangør

KompetenceForum, IDA København

Medarrangør

IDA Selvstændig
IDA Lederforum Hovedstaden

Arrangementsnr.

361578
Login og se tilknyttede filer