Arrangement
TakeAways: Fra Ingeniør til Topchef for Universal Robots
”Mennesker skal arbejde med robotter, ikke som robotter”. Hør, hvordan Kim Povlsen, President og CEO i Universal Robots sætter retningen for en fremsynet global robotvirksomhed
Tilmeldingsfrist: 23. november 2022 kl. 23.59
Webinar
Torsdag den 24. november 2022
kl. 10.00 - 11.30
0,00 kr.
Dansk
Den danske robotbranche er i voldsom vækst. I 2021 havde branchen en vækst på 12% med 21 mia. kr. i samlet omsætning. Den stigning ser på ingen måde ud til at stoppe. I 2025 forventes en samlet omsætning på 37,5 mia. kr. og 18.800 medarbejdere.
Midt i den hæsblæsende udvikling befinder Kim Povlsen sig. I marts 2021 blev Kim udnævnt til President og CEO for Universal Robots, som i 2021 omsatte for 2,18 mia. med en vækst på 41% sammenlignet med året før. I sit første år er han gået fra at have et ledelsesansvar for 600 til nu at stå i spidsen for cirka 1000 medarbejdere. Det stiller krav til den ledelsesmæssige opgave. Kom indenfor i ledelsesrummet hos Universal Robots, hvor vi stiller skarpt på følgende temaer:
- Hvordan påtager man sig ledelsesopgaven i en global virksomhed i vækst? Og hvilke kompetencer kræver det?
- Hvor stor en rolle spiller koblingen mellem de tekniske og ledelsesmæssige kompetencer?
- Hvordan kommer vi til at se automatisering og robotteknologi udfolde sig i fremtiden?
- Hvordan overkommer man store samfundsmæssige udfordringer, som kan stille en hel produktion i stå?
Om oplægsholderen:
Kim Povlsen har en kandidat i ’Computer Science, Embedded Engineering & AI’ fra SDU i Odense. Derudover har han flere ledelsescertificeringer såsom ’Senior Executive Leadership Training, General Management & Strategy’ fra INSEAD i Frankrig. Før Kim kom til Universal Robots, arbejdede han som Vice President for Schneider Electrics. Kim har været President og CEO for Universal Robots siden marts 2021.
Tilmeldingsprocedure:
Når du har tilmeldt dig, får du en bekræftelsesmail herpå. Nederst i denne mail finder du et link til webinaret.
Du logger på via dette link og kommer videre til sitet, hvor webinaret vises.
Har du problemer med at logge på, er du velkommen til at kontakte os på webinarsupport@ida.dk
Tjek også vores FAQ site hvor du kan få svar på de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med webinarer: FAQ om IDA webinarer
Info om personlige oplysninger: Hvis du gerne vil deltage anonymt, anbefaler vi, at du tilmelder dig en browser i stedet for at bruge Zoom-softwareklienten eller appen, og når Zoom beder dig om at angive dit navn, kan du indtaste "Anon" eller et andet pseudonym. Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og behandlingen udføres i henhold til EU Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse. Beskyttelse af personlige oplysninger. For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy
Det er ikke tilladt at dele hverken zoomlinket eller link til video med andre, eller at optage lyd og billeder af webinaret.
Arrangør: IDA Lederforum
Tilmelding: Er du ikke medlem af IDA? For at kunne tilmelde dig, skal du oprette en brugerprofil. Bemærk, ved oprettelse af en brugerprofil får du adgang til IDA's online tjenester - du bliver ikke medlem af IDA.
Vigtig oplysning vedr. persondata på deltagerlister
Dit navn, titel og firma vil optræde på deltagerlisten til dette arrangement. Deltagerlisten er tilgængelig for arrangøren og de øvrige deltagere på selve arrangementet i form af en fysisk deltagerliste og online deltagerliste. Ved nogle arrangementer udleveres endvidere navneskilt, hvor dit navn, titel og firma fremgår. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil dine oplysninger ikke fremgå af deltagerlisten.
Når du er tilmeldt som deltager på dette webinar, vil du også automatisk modtage info om næste webinar indenfor samme fagområde.
Priser
Deltager, ikke medlem af IDA | 0 kr. |
Firmamedlem | 0 kr. |
Medlem | 0 kr. |
Medlem af arrangør | 0 kr. |
Seniormedlem | 0 kr. |
Studerende, ikke medlem af IDA | 0 kr. |
Studiemedlem | 0 kr. |
Ledigt IDA-medlem | 0 kr. |
Praktiske Informationer
Hvor
Hvornår
kl. 10.00 - 11.30