DEMO Tilmeldingsside konferencesubsite

Skriv kort, hvorfor brugeren skal tilmelde sig din konference. Husk navnet på konferencen både i overskrift i teaser for bedst muligt SEO.

Uge 11: Tirsdag 12. marts

Ny leder

CSRD & ESG - værdiskabelse på ESG området

Agile tilgange i traditionelle projekter

Introduktion til GitOps


Uge 11: Torsdag 14. marts

Forretningsudvikling med AI og ChatGPT

Få endnu mere succes i rollen som specialist

Optimér jeres CSRD-rapportering - projekt for projekt

Allierede og stærke relationer


Uge 12: Tirsdag 19. marts

Generativ AI og ledelse - fokus på AI-strategi og etik

Det regenerative lederskab

IT-sikkerhed og certificering

Certificer din Design Thinking


Uge 12: Torsdag 21. marts
AI og projektstyring

Styrk din faglige formidling

Kata; Skab fremtidens optimeringskultur

AI i pharma - muligheder og kompetencer

 

Prisliste for billetter til xx:

Medlem af IDA

100 kr.

Ikke medlem af IDA

Spar penge - meld dig ind i IDA nu

Sådan bliver du medlem af IDA

200 kr.

Medlem af (netværk)

Spar penge - meld dig ind i IDA Space nu

Sådan melder du dig ind i IDA Space

0 kr.

Firmamedlem af (netværk)

0 kr.

Ledig og medlem af IDA

100 kr.

Seniormedlem af IDA

100 kr.

Studiemedlem af IDA

50 kr.

Studerende og ikke studiemedlem af IDA

50 kr.

Få rabat på din billet til xx

Du behøver ikke være medlem af fagforeningen IDA for at kunne deltage til xx, men du kan få rabat ved at melde dig ind nu.

Udover rabat til xx, får du også adgang til en mange andre faglige og sociale arrangementer, faglige netværk, hvor du kan dyrke din specialinteresse, medlemsrabatter, karriererådgivning og juridisk hjælp.

Læs mere og meld dig ind i IDA

Du kan spare yderligere penge ved at melde dig ind i (netværk) - IDAs netværk for dig, der xx.

Læs mere om IDA (netværk)

Sådan tilmelder du dig xx

For at tilmelde dig konferencen, skal du have en brugerprofil på Mit IDA.

Du bliver ikke medlem af IDA, fordi du opretter en brugerprofil.

Med din brugerprofil kan du blot logge ind på Mit IDA og se dine kommende arrangementer og eventuelt framelde dig arrangementet før afmeldingsfristen, hvis du bliver forhindret i at deltage.

VIDEO

Denne side kan også indeholde en video.
Da pointen med siden er at få folk til at tilmelde sig og ikke at underholde / distrahere dem med fx en video, vil jeg anbefale, at du ikke bruger denne komponent her!

Input til teksten kunne være nedenstående punkter.

Husk mellemrubrikker skal være i formatet H2 og så vidt muligt indeholde keyword (konferencens navn).

Tilmeld dig xx nu og oplev:

  • 1 selling point
  • 2 selling point
  • 3 selling point

Hvornår foregår xx?

Hvor foregår xx?

Tilmeldingsfrist:

Hvordan deltager jeg i xx?

Hvad koster det at deltage i xx?