Longeområder og lokaler - IDA Conference

Du har som aktiv mulighed for selv at booke lokaler, forplejning og AV-udstyr i IDA Conference.

Systemet er udviklet, så du på alle tider af døgnet kan se hvilke lokaler der er ledige i vores Mødecenter i København og sende en forespørgsel til Mødecenteret i et og samme flow. 

Procedure

  • Først vælger du lokalestørrelse 
  • Herefter kan du se (via farvekode) hvornår der er et ledigt lokale
  • Tjek om dine data er korrekte: Navn, e-mail, telefon og udvalg. (OBS! er du med i flere udvalg kan du scrolle ned i listen og vælge det korrekte udvalg)
  • Udfyld forventet antal deltagere samt tidsinterval (mødestart og –slut) (Du kan altid justere på dette tal frem mod mødestart – justering sendes du til bookingen@ida.dk
  • Vælg forplejning (du bliver kun tilbudt de muligheder der er i det valgte tidsinterval) OBS! Når du bestiller et lokale i IDA er kaffe/te og vand obligatorisk!
  • Vælg AV-udstyr. Når du vælger mikrofoner, så skal du vælge antal via scrol baren!
  • Når du er færdig med din bestilling, trykker du på knappen ”Send Forespørgsel”
  • Der sendes herefter en mail til IDA Mødecenter
  • IDA Mødecenter sender endelig bekræftelse på din forespørgsel til dig og din netværkskoordinator, når de har behandlet din henvendelse 

Vær opmærksom på, at du først har lokalet, når det er bekræftet fra IDA Mødecenter. Der kan være flere som har forespurgt på det samme lokale.

Brug af IDA Conferences loungeområder
Som frivillig kan du benytte IDA Conferences loungeområder til et kortere møde.
Du kan læse mere om mulighederne her

Retningslinjer for IDAs frivilliges brug af arbejdsrum på 2. sal
IDAs frivillige har adgang til at benytte ”mødelokale 2” på 2. sal i IDA Conference, som arbejdsstation. Lokalet har to stole og et lille bord.
Du kan læse mere her om retningslinjer for dette lokale