Spørgsmål til IDAs arrangementer

Har du spørgsmål eller ændringer til et IDA-arrangement kan finde svar på de mest stillede spørgsmål her.

Hvor kan jeg se hvilke arrangementer, webinarer og kurser IDA afholder?

Se en oversigt over IDAs arrangementer, kurser og webinarer

Se optagelser af allerede afholdte webinarer på IDA Play

Hvordan tilmelder eller afmelder jeg mig kurser og arrangementer i IDA?

Du tilmelder dig et arrangement, kursus eller webinar via tilmeldingsknappen på arrangementssiden.

Er du ikke medlem af IDA, skal du oprette en brugerprofil på Mit IDA for at tilmelde dig et arrangement eller et kursus.

Du kan efterfølgende se dine tilmeldinger under Tilmeldinger på Mit IDA. Her kan du også framelde dig arrangementer.

Log ind på Mit IDA og se dine tilmeldinger

Kan jeg tilmelde mig et arrangement, hvor tilmeldingsfristen er overskredet?

Hvis tilmeldingsfristen til et arrangement er overskredet, kan vi ikke tilmelde deltagere.

Der er derfor ingen grund til at kontakte IDA i den forbindelse.

Jeg har afmeldt mig et arrangement, hvorfor bliver jeg alligevel opkrævet deltagelsesgebyret?

De fleste arrangementer har en tidsfrist for afmelding. Hvis du ikke overholder tidsfristen for afmelding af arrangementet, skal du stadig betale deltagergebyret.

Jeg har afmeldt mig et arrangement, hvornår får jeg mine penge retur?

Når du har afmeldt dig et arrangement hos IDA, tilbagebetaler IDA deltagergebyret til det kortnummer, der er brugt til betaling, indenfor fire uger.

Jeg har modtaget en kreditnota - hvad er det?

En kreditnota er ikke en faktura, men blot et bevis på, at du får penge retur fra IDA.

Kan du ikke finde svar?

Har du spørgsmål vedrørende et arrangement, som du ikke kan finde svar på her på siden?

Skriv til IDA her